bootstrap table

אמנת שירות

פרסול פי. סי. בע"מ מתחייבת לספק ללקוחותיה שרות איכותי בהתאם לציפיותיהם ואף מעבר לכך.

מאפייני השרות:

  1. שירות מקצועי: שרות מקצועי מוסמך ומיומן המתבסס על ידע עדכני מתקדם.
  2. שירות (SLA): מותאם לכל לקוח על פי הסכם שירות.
  3. מהירות: השקעת מאמץ לקצר ככל שניתן את משך השרות.
  4. טיפול בלקוחות: טיפול נאות מקצועי בפניות הלקוח.
על מנת להבטיח קיום מאפייני השרות החברה דואגת להכשיר ולהסמיך את עובדיה כדי שיהיו מעודכנים בהתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות.

החברה פועלת לשיפור מתמיד ועקבי של השרות ואיכותו ובודקת לשם כך באופן מתמיד גם את צרכיהם וציפיותיהם של לקוחותיה.

גישה ממוקדת עובדים:

החברה רואה בעובדיה את המשאב החשוב ביותר לאבטחת השרות האיכותי, לשם כך היא פועלת על מנת להשיג:
  1. מעורבות העובדים: מעודדים השתתפות אקטיבים של כלל העובדים.
  2. מוטיבציה: דגש על מוטיבציה ושביעות רצון העובדים.
  3. למידה והתעדכנות: למידה והתעדכנות מקצועית מתמשכת.
  4. מצויינות: סביבת עבודה תומכת עם דגש על מצויינות.
החברה מצפה גם מעובדיה לפעול בהתמדה לשיפור השרות.

כל הזכויות שמורות לפרסול פי.סי. בע"מ | החרושת 9, קומה 2, ת.ד 1120, רמת השרון 4711102 | טלפון: 03-5473217 | פקס: 03-5473253